NAJSAVREMENIJE METODE I TEHNIKE RADA U NASTAVI
Kako bismo poboljšali ali i olakšali učenje moramo biti inovativni i drugačiji. Naša škola se razvija u skladu sa svim tehnološkim i inovativnim promenama koje prate naše društvo.
Interaktivno učenje uz pomoć smart table, tablet računara i uz podršku Tesla sistema u nastavi kao i on-line učenje samo su deo novih načina učenja naših učenika.
Apple iPad tablet sa interaktivnim softverskim rešenjem pomaže profesorima pri motivisanju i angažovanju učenika i obezbeđuje visok nivo efikasnosti u upravljanju predavanjima.
Rad u malim grupama i individualna nastava, prepoznavanje potencijala i talenata svakog učenika ponaosob samo su neke od pojedinosti koje našu školu čine jedinstvenom.
PRIMENA APPLE IPAD TABLET RAČUNARA
Da bi učenje bilo kvalitetnije uveli smo i primenu tablet računara na časovima koje koristi 90% naših profesora, obučenih za primenu ovog najsavremenijeg oblika rada u školi. Osnov kvalitetne i uspešne nastave su zadovoljstvo učenika i radost zbog naučenog, kvalitetno znanje i povezanost učenika, kako sa nastavnicima tako i međusobno.
Prednosti korišćenja tableta u nastavi:
- đaci mogu da koriste fotografije i video – snimke na časovima
- nastava se odvija brže, za učenje se koriste brojne zanimljive aplikacije
- možete slušati i gledati onlajn predavanja, govore, dramske predstave, video zapise…
- u svakom trenutku preko interneta možete pristupiti elektronskim knjigama, istraživačkim radovima i svim drugim korisnim informacijama koje vas interesuju.
- uz pomoć elektronske sveske, virtuelno možete posetiti svaki muzej, galeriju ili bilo koju drugu kulturno-istorijsku znamenitost
- na času možete gledati prezentacije o svim značajnim delima i uz uživanje i zabavu se upoznavati sa životima i delima najznamenitijih umetnika i stručnjaka iz različitih oblasti nauke
- svaka pesma ili odlomak iz romana, kada ih čujemo uživo, biće vam bliži i jasniji
Tesla platforma na Apple IPad tablet računarima
Koristeći Tesla platformu, profesori mogu kreirati, prezentovati i deliti sve vrste obrazovnih sadržaja. Profesori imaju mogućnost da kontrolišu grupe učenika, upravljajući i nadgledajući sve radove u njihovoj mreži. Takođe, Tesla generiše veoma korisne statističke informacije u cilju boljeg napretka učenika. Na ovaj način poboljšava se motivacija učenika za učenje, poboljšavaju uslovi za rad, mogućnost i brzina komunikacije, dostupnost i interaktivnost nastavnog materijala
MULTIMEDIJALNA UČIONICA
Primena elektronskih interaktivnih tabli, koje su još poznate i kao elektronske bele table, pametne table ili interaktivne multimedijalne table, pretvara tradicionalnu predavačko-reproduktivnu nastavu u interaktivnu nastavu koja odgovara obrazovnim potrebama savremenog učenika i dovodi do postizanja željenih ishoda učenja, koji su u skladu sa zahtevima modernog društva.
Multimedijalna učionica je koncipirana tako da se sa jedne strane, u njoj izvodi nastava korišćenjem savremenih nastavnih metoda u ugodnom ambijentu, a s druge strane moguće je i održavanje različitih predavanja, radionica i seminara. U multimedijalnoj učionici mogu se izvoditi časovi iz različitih nastavnih predmeta. Primena multimedijalnog pristupa omogućava nastavnicima uspešnije i kvalitetnije izvođenje nastave, a učenicima formiranje jasnijih predstava i pojmova. Ovakav vid nastave značajno olakšava proces učenja i usvajanja novih sadržaja. Cilj učenja uz pomoć interaktivne table je i stvaranje fleksibilnog, interaktivnog i inovativnog okruženja koje olakšava proces učenja i čini ga zanimljivijim. Uvođenje interaktivne elektronske table u nastavu čini predavanja i proces učenja atraktivnijim, dinamičnijim i sadržajnijim. Nastavnicima omogućava veću kreativnost u sastavljanju nastavnih materijala, olakšava im proces čuvanja, izmena i prosleđivanja materijala učenicima, a učenicima pomaže da se potpunije uključe u proces učenja.